onsdag 1. oktober 2008

Paper on your face, Rock in stomach, Scissor on nutsack

Helga var chill! Var på to fester. Som var helt greie. Ikke mye spennende å si om det. Ellers så har jeg bare slækkan. På Mandag så fant jeg ut at jeg skulle jobbe. Like greit det, siden jeg ikke hadde noen planer for uka. Jobber fra mandag-fredag, 15-23. Jæævlig lang arbeidstid. Men jeg får bra betalt, 122.50. Da blir det spenn på meg neste uke! Lønning! Om jeg har regna riktig, så får jeg 4900 :) Da blir det musikkstjæææsj!

Jeg er helt dau sliten og trøtt. Så det innlegget får bare være kort og kjedelig!

Forresten, DU som leser bør skjekke ut Hey Monday! Liker du Paramore, liker du dem!
www.myspace.com/heymonday Musikken er herlig!

15 kommentarer:

Erika Ulrika sa...

Haha, det er 8 timer søtA :)lol!
Hm, fortsetter du sånn så har du snart råd til en USA tur også ^^ hihi

Anonym sa...

8 timer. En vanlig arbeidsdag O.o
Da blir det vel modlife da :P
I dont like Paramore and I dont like Hey Monday!

idafkof sa...

du bör bruke masse penger pä deg, hvis ikke fär du ingen gaver av julenissen.

anyways, minn meg pä ä sjekke dem ut när jeg er hjemme i norge. right?

btwbtwbtw ser jeg ut som en terrorist?

Erik Hu sa...

Kristin: Selvfølgelig. Men fant ut at jeg ikke får alt neste fredag heller -.- Får nærmere 2 lapper. Naah, bare skjekk bloggen når du er hjemme din noob! ;D
Hmm, nei. Du ser ut som en nazi :)

Ulrika: Jeg veit da det ^^ Haha, selvfølgelig ;D

Mari: Jeg veit. Slitsomt, men er gøy ;p Maybe, Modlife eller masse kebab? Hardt valg :o
Du er noob som ikke liker dem!

Erika Ulrika sa...

Kebab :) Du kan bruke min modlife!

Erik Hu sa...

Ikke sant! :) Kan jeg det? :D

Erika Ulrika sa...

Selvfølgelig :) Haha, jeg bruker den ikke så ofte xD

Erik Hu sa...

Du er ikke så modfreak som Mari :D Haha, jeg husker ikke brukernavnet og passordet ditt da ;o Så du må gi meg det igjen xD

Anonym sa...

I love to be modfreak. MEN, om det er modcam får dere ikke sett på den begge to, da det er kult å være på modlife O.o

Anonym sa...

Også blir folk lissom kjent med deg som Ulrika91? xD

Erika Ulrika sa...

Hm, du henger ikke på modlife for å bli kjent heller da :s Elr? ;) Modcam... Greit for meg at du bruker den :) Får nesten ikke med meg så mange modcam fordi jeg har ET liv :D HAHA!

Anonym sa...

Haha, nei. Men vis du snakker med folk og sånt. Mye kulere med sin egen. Men dere bestemmer. x)
ØY! Jeg har et liv jeg å. -.- Men nå i det siste har alle modcamene vært rundt 8-9 tiden og da sitter jeg jo her på datan uansett :S

Erika Ulrika sa...

Idk, why? :p Man henger der bare for nyheter osv :) Well, det er det jeg gjør. Gidder ikke modblast.
Haha, du burde være ute da :D LOL!

Erik Hu sa...

Om jeg bruker hennes account så kommer jeg jo ikke til å henge på modblast, det er lame :D
Jeg får ikke med meg en dritt fordi jeg chillern med mye annet! :D

Anonym sa...

Men jeg liker å henge på modblast :D