mandag 20. oktober 2008

If you dont know where you're going, any road will get you there

Fuck, det var det. Fikk ikke tak i Metallica billett heller. Som sist gang, så var jeg nærme. Men ikke like nær som jeg var på AC/DC. Nå var jeg så jævlig dum og prøvde å bestille før tida. Men kom på det i ettertid. Så jeg ble satt heeelt bakerst i køen igjen. Hadde jeg vært inne på den sida også bestilt meg videre klokka 9.00 så hadde 2 billetter vært i boks det. Men neida! De ble utsolgt på 15 min! Så, får bare håpe på at de setter opp en ekstra konsert ettersom de ser hvor populære de er her i Norge!

Så, nå sitter jeg på skolen og kjeder meg. Har skole fram til klokka 15.25. GØY! Har drift og har nettopp begynt med regnskap igjen. Selvom jeg fikk 6'er på selve regnskapet sist gang. Men det er møkkakjedelig.
Idag så frister det akkuratt ikke å gjøre noe annet enn å sløve hjemme foran pcen. Siden det er et sikkelig møkkavær ute. Skal prøve å komme meg på spenst ikveld trossalt været. Stress å gå i regnvær og når det blåser.

På fredag så er det akkuratt to måneder til Jul! Jeg gleder meg til MATEN. Du leste riktig. Maten er faktisk det beste med jula, gaver og sånt er care. Jeg syns det er bedre å gi enn å få. Iår så har jeg nok så god råd, kommer nok ikke til å kjøpe julegaver til alle. Men det er en del som får.
Og på fredag så er det også festivalen sin. Mosserock. Det blir bra, og det blir den viktigste konserten til Use Me. Selvom vi spiller übertidlig, klokka 17.30.

Ulrika, vær stolt. Jeg skrev den bloggen mens jeg gjorde to ting samtidig! :D

Im bored

4 kommentarer:

Erika Ulrika sa...

Jeg er stolt, Erik :D Haha, du aner ikke! lol.

Hm, synd det med billettene ;o Får bare håpe på en ekstra da :D MAT er NAM!

Erik Hu sa...

Haha, du er vel kjempe "stolt" :D

Jeg veit. Får håpe de legger ut en ekstra konsert -.-
Mat er digg! :D Kebab <333

Erika Ulrika sa...

Nah, jeg er stolt og ikke "stolt" ^^
Haha, slutt å tull :D

Erik Hu sa...

Ok da ^^
Jeg tuller ikke :D Jeg rulla bokstavligtalt bortover igår. Tror aldri jeg har følt meg så feit :o