fredag 26. september 2008

You rise, you fall, you’re down then you rise again

Endelig. Høstferie! Det var på tide. Begynner å bli ganske utslitt av skolen nå. Er jo så jævlig kjedelig om dagen.

Igår så var det et fakkeltog i byen. Fakkeltog om å få en ny arena på Melløs. Var ikke i fakkeltoget selv pga øving. Men hvis ikke så hadde jeg vært der. Virker ikke som at politikerne i Moss bryr seg. De vil heller ha bomring i Moss. 9 bomstasjoner! Meninga er at man ikke skal komme seg inn eller ut av byen uten å betale bompenger. Jævlig teit spør du meg. Det lager bare enda mer kø i byen.
Pengene kan vi heller bruke på en ny fotballarena! Og arenaen koster 148 mill om jeg ikke husker feil. Men det er verdt det. For den arenaen kan vi faktisk bruke til kultur arrangemanger også! Det er ikke uaktuelt å få Metallica, AC/DC og de store gutta der til å spille i Moss. Med hjelp fra kommunen og sånt så er det mulig!

Men ellers i høstferien så blir det sikkert litt festing og chill. Ikke lenge til oktober! Det er ikke lenge til festivalen sin nå! Det blir sinnsykt bra!
ELVIRA NIKOLAISEN spiller FØR Use Me! Hvor fett er ikke det?

Og det skjer en del med Use Me fortida. 1.oktober eller senere så får vi svar om vi får penger til studio. Om vi får det, blir det studiotur igjen på oss! Da blir det 2-3 nye låter som spilles inn. Og da spiller vi inn i det studioet som vi var i når vi spilte inn Lucy. I det studioet så spilte Madcon inn siste skiva si!
Vi har også fått en deal av en svenske som driver med promogreier. Han har kontakter i Sony BMG, Virgin og et annet selvskap. Så vi kan bli plukka opp der!

Har faktisk bestilt egne trykte Use me plektere! Regner med å få dem før 23.oktober! Sånn kommer de til å se ut:



Fresht huh?

9 kommentarer:

Erika Ulrika sa...

JEG VIL HA :D

Anonym sa...

Haha, dere kan hvertfall komme dere ut av Moss. I ørje skal det slutte å gå buss, så her kan man rett og slett ikke komme seg ut. ;O
Om Metallica eller AC/DC kommer til Moss kommer jeg å.
Hvorfor tok du bort myspaceadressa på plekteret?

Erik Hu sa...

Ulrika: Hva vil du ha? :O

Mari: Det er jævlig teit. Dere bør demonstrere eller klage! :D Men det i Moss er jo jævlig tett. Du husker vel kanskje ikke hvordan det var på bussturen hjem til meg. Ellers så kunne jeg ha prøvd å forklart hvor de skulle ha plassert bomringene.
Selvfølgelig. Da fikser jeg vel backstage pass og greier! :D
Fant ut at det blir dumt med myspace addresse på plekteret når meninga egentlig er at jeg skal bruke det selv ;p

Blir vel til at jeg bestiller til uka. Siden jeg bruker penger på drekke i helga xD

Anonym sa...

Ho vil ha plekteret da vettu..No0b!
Nah, gidder ikke det.
Jeg fulgte vel ikke med da jeg kjørte buss til deg. O.o
Åja, fårstår.
Jeg syns du skrev du hadde bestil jeg. x) Du må bli sunn, jeg har ikke drukket siden Iron Maiden jeg.

Erika Ulrika sa...

Mhm! Jeg vil ha plekter :( ARGH! Erik :((((((((((((((((((
Men du vil jo drikke da Mari ;) Drakk 4 dager før jeg dro.........

Erik Hu sa...

Mari: Skjønte jo ikke det med engang da! ;p Skjønner jeg. Men iværtfall, på den strekninga så kommer det opp 2 bomstasjoner!
Skulle bestille rett etter at jeg hadde skrevet det innlegget her. Men så fant jeg ut av at jeg måtte ha drikke xD
For du er sååå sunn Mari! Du drikker jo ikke :D Jeg er jo dritsunn!

Ulrika: Send meg addresse og sånt om 2 uker. Så kan jeg sende deg en del stæsj :) Du må klare deg i 9 måneder til uten alkohol! :D

Anonym sa...

Noob.
Haha, men daså. :P
Hva med en kveld hvor du faktisk ikke drikker å bare er på festen?
Jeg har ingen fester å dra på for tiden heller da x)

Erik Hu sa...

Noob sjææl! Njaa. For det er lame. skulle egentlig på en idag. Men tar heller å chillern hos en kompis istedet. Tror jeg skal få bestillt ikveld. Men han duden som driver sida har fri i helgene -.-
Derfor du er sunn! :D

Erika Ulrika sa...

What, det gir ikke mening Mari :) Når var sist gang du var på fest? :o Så teknisk sett er du ikke sunn :o