søndag 26. oktober 2008

Only Boring People Get Bored

Festivalen sin er over for iår. Fikk ikke vært der siste dagen, altså den dagen Bare Egil Band, Black Debbatt, Grand Cafè osv spilte. Kom meg ikke hjem på kvelden så jeg droppa det.
Men Torsdagen og fredagen var konge!
Elvira Nikolaisen åpnet hele festivalen. Ho var god, men fikk ikke med meg hele. Satt å slappa av og drakk litt backstage. Var gøy!

Så var det vår tur til å spille. Som det er for alle andre så er man jo drit nervøse pga ventinga. Men vi ga alt når vi gikk på! Reima til bassen hadde surra seg rundt sånn at jeg mista bassen sånn at den nesten traff bakken. Er en grunn til at jeg satt på kne under halve første låta. Da veit man det!
Ellers så gikk det sinnsykt bra. Var over 150 der. Kan ikke klage på oppmøtet!


Fikk ikke sett Death By Unga Bunga eller Høygir. Men Cabels var bra! Konge band! Skulle ha vært flere som dem!
Så var det Silver, de gikk på ganske sent. De begynte litt før 24. Men fikk med meg 5 låter av dem. De tok helt av! Synd jeg ikke fikk sett hele, men det skal jeg neste gang de spiller fri alder konsert i nærheten! Fikk kjøpt meg Silver t-skjorte. Den er freesh!

Mosserock:
Vi spilte på festivalen sin dagen etter også. Men da var det 12 andre lokal band som skulle spille samme kvelden. Konsertene starta jævlig tidlig. Death By Unga Bunga skulle egentlig spille klokka 1700. Men det ble forsinkelser pga det var noen som skulle ha lydskjekk. Så vi lå 30-45 min bak tidsskjemaet. De var konge, som vanlig.
Use Me gjorde det bra den kvelden. Eneste som var litt kjipt er at vi måtte kutte ned settet vårt fordi vi ikke kunne spille mer enn 30 min. Syns vi spilte bra, men torsdagen var bedre!
Etter det så var det bare å chille. Jeg gadd ikke å være der mer enn til 21 tida. Så fikk ikke sett Grand Island. Hadde lyst til å se dem. Men hadde ikke kommet meg hjem.

Moss Avis skrev en liten artikkel om de 2 første banda. De skrev tiltross for at det var så få der og sånt så leverte vi et drit bra show. Det er fett å høre!

Flere bilder og sånt kommer senere.

Neste uke, så spiller vi i Halden sammen med Pale Kids på Rockehuset! Det blir gøy!
Oskar spiller ikke på den konserten, siden han er bortreist. Men vi har en stepin trommis!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ahh, så surt jeg ikke kunne komme ''/
Men kommer til Halden da ;D

Erik Hu sa...

Yeah. Dumt det.
Men da blir det Halden på deg :D

Erika Ulrika sa...

Whot? Spilte dere to dager etter hverandre??? :( Haha :D Men det er jo fun ^^ Skulle ønske jeg fikk sett!

Erik Hu sa...

Jepp, Vi gjorde det. Trodde du visste det ;p
Du får nok sett når du kommer hjem! :)