onsdag 29. oktober 2008

It was such an easy target for her

WOHO! Snø er drit kos! Våknet på morran idag og jeg ville ikke stå opp. Som sagt, når snøen kommer, så går jeg i "dvale". Alt er ork.
Imorra er det OD dagen. Jeg skal ikke jobbe. Gidder ikke å jobbe for at de kjerringene i bangladesh skal skaffe seg bilder til mennene dems sånn at de kan dø i bilulykker. Kaster ikke bort 8 timer med arbeid for å tjene 300 spenn. Hadde jeg jobba da, kunne jeg ha tjent over 1200 på jobben ihvertfall.

Mer whine. Østfold fylkeskommune har bestemt at det ikke skal selges brus og godteri på skolen pga elever blir sløve og mister konsentrasjon osv. Har bare en ting å si, FU. Men care, vi har alltids Vina rett ved siden av skolen. Så elevene blir ikke sunnere! Reglene sier heldigvis ikke med å ta med seg det inn i timen heller. Opptur, snart kommer julebrusen! Gleder meg villt, det er så digggggg!

Skole er b0ring. Spesielt når man har planlegging. Er heldigvis ferdig med oppgavene og sånt. Jeg er jo pr0. Er egentlig ferdig på skolen snart.

Til Fredag så er det halloween. Da alle små kidsa kler seg ut som noe dritt og tigger etter godteri. Får ikke noe av meg veit jeg! For jeg skal kose meg hjemme etter konserten!

Use Me spiller med Pale Kids og fler på Rockehuset i Halden. Vi går på klokka 18.00. Dørene åpner 17.30. Koster 50 uten kulturkort. 25 med kostyme eller kulturkort. For dere som går på VGS så har dere det bak på skolekortet!

4 kommentarer:

Erika Ulrika sa...

Haha, du faar se aa jobbe :D Lol!
Julebrus :((
Jeg faar ikke feira Halloween her. Er i San Diegoooo. greit, jeg gleder meg, men liksom paa Halloween! Hahahaha.

Kos deg paa med konserten din! :D

Erik Hu sa...

I november ja :D Sånn at jeg får cash i desember! :D
Halloeween er ikke noe å feire uansett. Du får kose deg i San Diego da! :D

Anonym sa...

Jeg skal heller ikke jobbe. De pengene kommer ikke fram uansett!
Hey, vi har også fått den regelen! -.- Men noob, julebrusen har kommet. Vi drikker det nesten hver dag x) Dø, jeg tror det hadde vært gøy å feire halloween i USA.
Jeg møter ikke opp med kostyme til fredan x)

Erik Hu sa...

Joda. Noe av det kommer fram! Men det blir brukt på mye annet jall!
Hele østfold har fått den regelen -.-
Joda, du er emo. Folk tror vel det er kødd :D