tirsdag 14. oktober 2008

Happy birthday to meeeeee! :D

Thats right. Jeg har bursdag idag! Det innlegget her kom vel litt sent opp. Det er vel kanskje fordi jeg ikke har giddi å skrevet før nå.
Idag så har jeg bare slappet av. Må si at det er digg med en fridag i en hektisk periode. Har altfor mye å gjøre. Vært veldig opptatt idet siste.
I helga så var vi på photoshoot med Caroline Andersen! Det var drit fett! Ho var drit hyggelig, og bildene blir drit bra! Har sett på et test bilde til nå. Bilder kommer opp på bloggen til uka.

Det er nå 1 uke og to dager til festivalen sin. Gleder meg sinnsykt. Blir så sinnsykt bra! Gleder meg til å spille gig igjen. Det er alltid gøy!

6 kommentarer:

Erika Ulrika sa...

Du fortalte meg aldri about the photoshoot :O VIl se bilder? :))

Erika Ulrika sa...

Gratulerer med dagen igjen, søtA ^^

Erik Hu sa...

Forteller ikke deg alt da :D De kommer til uka ^^
Takk søting :D

Erika Ulrika sa...

Nei, men akkurat det syns jeg du skulle fortelle meg :D

Anonym sa...

Happy b'day!
For litt siden :D

Kult med gig! Wish i was there ^^

Erik Hu sa...

Thanks Hanne! :D
Du får komme på konsert når du kommer hjem ^^