tirsdag 7. oktober 2008

I wanna dance to your rythms

Holy shit, tida flyr! Er ikke lenge til vintern og snøen kommer merker jeg. Er jo grisekaldt ute for tida!
Må bruke det lille innlegget her på å skryte litt. Jeg fikk min første 6'er på VGS idag! Fikk det i regnskap. Det er ikke dårlig. Haha, tro det eller ikke, så har jeg gått der 2 år. Et år allmenn og går Salg og Service nå.
Fikk også vite idag at Pickfactory holder egentlig på å frakte bestillinger fra starten av August nå. Men så heldig/masebøtta som jeg er, så ligger jeg nesten helt øverst på lista! De blir sendt en gang i neste uke, så jeg får dem i en liten tid før festivalen sin.

Festivalen Sin nærmer seg, billetter blir solgt og det blir liv på festivalen! Jeg gleder meg sinnsykt! Til dere som kommer så kommer dere til å få et kongeshow av alle banda!


Sånn blir altså lineupen iår. Mange Mosseband, en del kjente norske headlinere!

Use Me spiller også på At The Show Festivalen i Halden iår også. Iår spiller vi med, FORK, Melodic Violence og Hero Academy. Fete band! For dere som bor i Halden så bør dere ta turen!
På samme festival så spiller også The Cumshots. Men ikke på samme dag.


4 kommentarer:

Anonym sa...

Du skal prøve å kjøre moped nå du. DET ER KALDT!

Hah, kanskje jeg skulle bestille meg billett snart :S

Ey, jeg bor i halden. :P

Erik Hu sa...

Skulle gjerne ha prøvd. Men så har jeg ikke moped og folk gidder ikke å kjøre om de må xD
Du bør vel det, minner deg på det imorra :D
Da kommer du på At The Show da? :D

Anonym sa...

Tro meg, du ville ikke ha prøvd.
Hm, skal vel snart kjøpe.
Ja, jeg gjør vel det.

Erika Ulrika sa...

Bah, har du ikke kjøpt ennå :o
Kom bare som et minne når jeg så dere spille i Askim :) Martin som tryna i togskinnene xD