søndag 19. oktober 2008

Wolf Chasing Wolf

Yeah. Chill helg må jeg si! Har ikke hatt en chill helg på en stund. Var sammen med Kristin hele helga. Fikk kjøpt meg nye Silver skiva. Wolf Chasing Wolf. Konge bra skive! Anbefales til alle som digger Punk og Rock! Og band som All Friday, Silver & Gluesifer.



Idag er det 4 dager til vi spiller sammen med dem! Gleder meg mer og mer for hver eneste dag som kommer. Blir den første konserten vår sammen med Michael! Blir konge! Til dere som kommer så blir det 10 knall låter som dere får hørt, og et sceneshow som dere aldri har sett maken til!

Imorra så kommer billettene til Metallica opp for salg på Billettservice. Jeg vedder på at de blir solgt ut på 5-10 min! De spiller på SPEKTRUM! Det er jo griselite iforhold til hvor mange folk de kan trekke. De bør flytte konserten til Telenor Arena, eller sette opp 2-3 ekstra konserter. De har jo ikke etter Spektrum!
Og jeg var sinnsykt nære ved å få tak i AC/DC billetter på Mandag. Måtte bare bekrefte alt så klikka jo selvfølgelig hele servern! Irriterte ræva av meg!
Får jeg ikke tak i billetter imorra, så blir det kjøpe dem på finn.no eller noe. Jeg SKAL på Metallica! Metallica er nesten bedre enn Blink for meg. Selvom de egentlig er det, sånn musikalsk sett. Men det er care!

3 kommentarer:

Erika Ulrika sa...

Du får kose deg masse når dere spiller :) Skulle ønske jeg fikk sett, men får heller ta det igjen. Ha fun! :]

Erik Hu sa...

Det gjør jeg! :D Du får nok sett oss når du kommer hjem!
We will! ^^

Erika Ulrika sa...

Japp :]]