onsdag 17. september 2008

What the hell?

Det her er skummelt. På morran idag da jeg gikk mot bussen, så kom det en skada mann ut av buskene til naboen helt uten videre! Ikke bare det. Han kom ut fra det samme stedet da jeg kom hjem fra skolen, og da jeg dro ned til byen og da jeg kom hjem! Gikk den samme jævla veien. Gikk like skada. Noen må kødde med meg. Det er jeg sikker på!

Idag har jeg hatt den slummeste og den sløveste skoledagen på lenge! Hadde først 2 timer med drift. Det var kjedelig for å si det mildt. Etter de timene så hadde vi engelsk. 7/10 kom ikke inn i timen. Vi var LITT sene. Det var bare 5 min. Tragiske lærer. Vi dro heller ned til byn for å loke. Da fant vi ut at vi skulle ete kebab på balkan. Klokka halv 11 på morran! Det var chill!
Ellers så har jeg bare loka rundt i byn og plagd Marianne på jobb. Haha, det var gøy

Ingen kommentarer: