mandag 8. september 2008

Høst og greier!

Høst er chill. Selvom det er mye drittvær og greier. Men jeg liker det av en eller annen viss grunn.
Ikke lenge til oktober. Gleder meg vilt! Tida går jo så sinnsykt fort. Så det skulle jo ikke være et problem.

I helga så var jeg på Granittrock sammen med Mari. Det var sinnsykt gøy! Vi kom oss ikke ut dit før sent på kvelden. Så vi fikk egentlig ikke sett så mange. Vi fikk med oss halve settet til Howl og Gerilja. Drit fete band! Også venta vi en stund på Raga Rockers. De hadde klart å fucke noe greier med lyden. PA høytalerne funket ikke tydligvis. Vi fikk ikke sett hele konserten dems heller. For vi måtte rekke T-banen til Oslo S, hvis ikke så hadde vi vært stuck i Oslo ;p
Haha, må si at de vaktene tok av på Raga Rockers! Mange kids som ble dratt ut for dytting. Haha, det er tragisk!





20.september blir det konsert på Kråkereiret. Armatage Shanks, Melodic Violence, Acelsia & Astral Death spiller! Som noen av dere kanskje husker så varmet Armatage Shanks opp for selveste All Time Low! Så ta med alle vennene dine, også sees vi der!

Im out

4 kommentarer:

Erika Ulrika sa...

Erik!!! Jeg vil se dere :( Best for dere at dere har mange konserter når jeg kommer hjem. IKKE glem meg :D Haha

Erik Hu sa...

Vi kommer nok til å ha konserter når du kommer hjem også! :D
Har ikke glemt deg jeg. Kommer ikke til å gjøre det heller ^^ <3

Erika Ulrika sa...

Goodgood! Forventer en på døra når jeg kommer hjem ^^
BRA :D Skype til søndan? <3

Erik Hu sa...

Haha, det får du nok ikke! :D
Hvorfor ikke lørdan? :o