søndag 14. september 2008

Death Magnetic

På fredag så kom det albumet jeg har venta en stund på ut. Nemmelig Metallica - Death Magnetic!
Alt jeg kan si er, Metallica is back! Etter den siste sugene utgivelsen, St.anger.
Det fikk terningkast 4 på Dagbladet, mens St.anger fikk 5 da den kom ut hørte jeg! Det er teit!

Lydkvaliteten var ikke så jævlig som det var med The Day That Never Comes singelen. Den er en del bedre. Selvom cymbalene høres ut som knuste glass. The Day That Never Comes høres fortsatt ut som de har skrudd opp lyden noe sinnsykt og har pressa alt i en fil. Men care. Ingenting å klage på hvis vi klarer å høre på Kill em all og de gamle skivene!

Men ellers, ikke lenge til ferie og sånt. Minner om at det er konsert på Kråkereiret neste Lørdag! Altså 20.september!

4 kommentarer:

Erika Ulrika sa...

Du har et hakk i coveret ditt :O Not fun ^^ Men skiva er like hel!

idafkof sa...

WHOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Erik Hu sa...

Ulrika: Jeg veit. Den funka da jeg bråkte for naboene klokka 11 på dagen xD

Kristin: YEEEEEEEEEEEEAH

Erika Ulrika sa...

Brabrabra! Vi liker STØY :D