onsdag 10. september 2008

I told you so!

Neimen ser man det. Du får faktisk lest dette innlegget her. Det er nok fordi jorda ikke ble slukt av et svart hull! Sa at det ikke kom til å skje. No worries lizm. Eneste som ble slukt var nok maten jeg spiste på skolen!

Noe av det dummeste jeg har hørt i hele mitt liv. MOSS skal ha bomstasjoner over alt i Moss. Uansett hvem vei du tar, så må du betale bompenger. Og det koster 500 for å passere hvor du vil i måneden. BARE for å løse trafikkproblemene. Altså, drit lange køer fra fergja. Det de ikke har tenkt på er at det bare gjør problemene verre. Selvom de får penger til å bygge en bro eller tunnel til Horten. Men å sette inn en fjerde ferge var nok helt uaktuelt.
Moss Kommune kan altså suge kukken min om det skjer!

6 kommentarer:

Erika Ulrika sa...

Ja, den maten som ble slukt av deg var nok det som egentlig skulle skje :D

Erik Hu sa...

Det tror jeg å! Siden jeg er superman og det er sikkert noen som har prøvd å putte grønt stein i maten min! :O

Erika Ulrika sa...

Haha, what? :D Seriøst? Supermann! Whohow, your famous! Hvorfor ikke en rød stein? ^^

Erik Hu sa...

Noen som vil ta livet av meg vel :o I know! Fordi jeg kan dø av grønn stein :o

idafkof sa...

lol
vi har bomstasjoner i tbg

Erik Hu sa...

Men så er tbg større enn Moss. Og Moss skal få NI jævla bomstasjoner. Og om jeg skal til byn så tror jeg at jeg må igjennom 2 bare fram!