tirsdag 9. september 2008

Superman dont care about...

tomorrow! Som kanskje noen har fått med seg så er det 13 timer og 52 minutter til jorda går under! Næææt! Bare tullingene som er sikkelig beskymra for at de sveitsiske forsker dudesa klarer å skape et svart hull som kan sluke jorda. Dummeste jeg har hørt! Teorien om at vi skal dø i 2012 tror jeg mer på.

Så, jeg kjeder meg. Burde egentlig lese til engelsk prøve og skriver ferdig en søknad.
Engelsk prøve øver jeg på senere. selvom jeg ikke trenger. Jeg er jo mastermind! Kan "alt". Suckeeeeeeeeeeeeeers.

4 kommentarer:

Anonym sa...

What. Svart hull. ;O Jeg er overtrosisk. ;O Jorda bli slukt. What.

Erik Hu sa...

Om det skjer så må vel jeg gjøre noe. Supermann vett :D Men det kommer ikke til å skje noe

Erika Ulrika sa...

Derfor må vi ha det fun før 2012 :D Hell yeah!

Erik Hu sa...

Selvfølgelig må vi det! :D