lørdag 28. februar 2009

When times are hard, and don't seem to make sense

Jeg blir halvveis pc løs framover. Pcen min er på reperasjon og den kommer ikke nok ikke tilbake før om en stund. Så blir like lite blogging og sånt framover. Men det er fortsatt mulig å få tak i meg.

Den siste tida har jeg ikke gjort stort mye. Bortsett fra igår. Starter dagen med 6 timer med praksis. Som noen kanskje vet, så har jeg praksisplass på Jernia på Amfi senteret.
Og jeg elsker den brannalarmen som nesten "aldri" går av der. Vi ble ståendes ute i en halvtime. Jævlig chill igrunn. Med tanke på at det var knallvær ute! Og jeg gleder meg så sjukt til sommer/vår.

Ellers, så kom bassen min idag! Men, jeg er j0 totalt blakk. Jeg har -9 spenn på kortet. Hjelper ikke mye når jeg må ut med 4000 ekstra. Neste månedslønning går nok mest sannsynligvis på festivalpass på Hovefestivalen. Blir nok bra!



Schpaa, eeeh?

8 kommentarer:

Anonym sa...

Så jævlig typisk. Nå er datan min ferdig på reprasjon. xD

Freshe bilder...hot boys! ;D

Erik Hu sa...

Jeg vet xD Men det tar nok ikke like lang tid. Han fyren sa at det tok 2-3 uker bare ^^

Thanks ;D As always ^^

Anonym sa...

Min har vært borte i 4 da. Men tok sikkert 2 uker føre jeg fikk somla meg til reprasjonen.

nicht sa...

stress med dataen da :/
hvordan får du betalt for bassen da?
HOVE?:D:D:D med hvem? MEG?

sjekk jimmern drar scene posen da.
og har markussen fått seg skjegg? knis

Erik Hu sa...

Mari: Daså ^^ Jeg orka ikke å vente mer nå selv, derfor så sendte jeg den ;p

Kristin: Stress med alt skal jeg si deg.
Haha, handsome guys vett

Anonym sa...

By the way. Kom på. skal du gå på skole i askim neste år? Eller ble det ikke noe av?

Erik Hu sa...

Dropper det. Ville ikke gå linja fordet :)

Erika Ulrika sa...

Jeg tar bare chill klasser neste år :) Gleder meg!