fredag 6. mars 2009

I've got a lot to say, if you will let me

Ikke så mye spennende som har skjedd idet siste.
Idag, har jeg og Rebecca vært sammen i en måned! Den beste måneden jeg har hatt!

Rebecca Andrea Perez

Du er en fantastisk jente som jeg kan si er min! Føler meg såpass heldig som har deg.

Er så utrolig glad for at jeg ble kjent med deg. Har jo skrevet litt om deg før. Men ikke nok!
Jeg trodde du faktisk hata meg i starten som sagt. Haha, morsomt å se hvor vi er nå faktisk!



Du er verdens herligste jente! Kan ikke tenke meg en dag jeg ikke snakker med deg.
Du er er så ubeskrivelig bra! En så god jente må man lete LENGE etter! Ingenting er perfekt. Men du er i nærheten av noe som jeg kan kalle perfekt!

Og folk sa at jeg var sløv... Du er minst like sløv! Haha, og jeg digger det så sykt!
Noe sier meg at du også er LITT flau over å si at den tullingen der er kjæresten min. Det er så mye dritt jeg kan si iløpet av en dag. Men jeg er bare meg : )

Jeg kunne ikke ha hatt det bedre enn nå. Og noe sier meg at jeg kommer til å ha det så sinnsykt bra framover!

Uansett hva som skjer så vil du bety så sinnsykt mye for meg, og du betyr så sinnsykt mye for meg nå!
Jeg vet ikke hva jeg skulle ha gjort uten. Jeg skal iværtfall ta godt vare på deg så lenge jeg kan!
Jeg er så utrolig glad i deg jenta mi!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Cute ^^

Jeg syns du kunne lage et sånt innlegg om meg å. :)
Haha, neida x)

Erika Ulrika sa...

Aw, thats way cute :D

nicht sa...

dere er søte :)