søndag 15. februar 2009

Så sinnsykt!

Fredag den 13.
Var en drit bra dag det! Selvom jeg fant ut at jeg nesten er blakk. Hadde nærmere 11 000 i Januar.
Pengene har blitt borte.
Bursdagsfesten til Sebastian og Kristian Werner var konge fett! Drit mange folk, Øl, Jack, Kongebra anlegg og lysshow. Ikke minst kjæresten min!



Lørdag 14.feb
Den dagen har egentlig vært megacare for meg. Men iår så ville jeg gjøre det ekstra bra for Rebecca. Så, det ble en tur på Cafè Riis også videre på kino for å se Benjamin Button. Bra film, bare at den var jæææævlig lang!

Sikkert et kjedelig innlegg. Men dette her blir interessant.
Use Me er fortiden i studio og spiller inn debut EP'n med Mike Hartung. Han har også produsert Odd Norstoga, Superfamily, Marit Larsen samt mange mange andre kjente!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bra at festen ble bra da. :)
Valentine var sikkert kos :)
Jeg må snart høre Use Me stuff.

Erik Hu sa...

Det var det ^^
Gled deg! Oppe før du vet ordet av det :)