onsdag 11. februar 2009

Im yours

Så, jeg er nok den tregeste som lager et innlegg om det.
Blink 182 is back! Oh yeah! Det skjedde på mandag. Så derfor er jeg sent ute.
Har ikke giddi/orka å skrivd noe her. Uka hittil har vært så bra og det blir bedre :D
Fredag blir så bra! Bursdagsfesten til Sebastian og Kristian Werner. Blir så mange folk og det blir bra!
Dagen etter blir heller ikke en vanlig dag. Egentlig så har valentinsdagen var så megacare fordi jeg ikke gidder å gjøre noe fint noe. Men iår er det anderledes. Har noen bra planer som jeg skal gjøre. Så, håper du liker det Rebecca min :)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Du er treg ja, jeg skrev det med en gang jeg fikk vite det :D

Hils Sebastian fra meg da. :)

Valentine er care for meg.

Erik Hu sa...

Men så satt du oppe tidlig på morran for å få med deg det da :D
Will do :)

Skjønner jeg. Det betyr fortsatt ikke en dritt for meg. Men det er iværtfall en dag der ho får slappe av maximum og at pengene renner ut av meg :)

Anonym sa...

Seff. :D

Haha, lommeboka di skal slanke seg. :P

Erik Hu sa...

Den er slank fra før av :o

Anonym sa...

Haha.

Erika Ulrika sa...

wtf. Hvor er det jeg skrev? Hm, skrev i hvertfall detta:

Aw, tror hun setter mye pris paa det :] du er kos! Hah. Let me know about your plans!!