lørdag 7. februar 2009

Best day ever!

Jeg starter ikke med å skrive om den beste dagen i år. Skriver litt om dagen idag først.
JEG HATER SNØ. Denne gangen så mener jeg det. Jeg har ikke sett så mye snø på flere år! Det er helt sinnsykt. Snø opp til knehøyde! Har traska rundt i flere timer idag. Bussen er drit forsinka og det er en del venting på taxi. Taxi var den eneste løsninga som funka idag.

06.02.09 - Day to remember
I told you so. Blink reunion en eller annen dag! Blink 182 skal presentere en pris eller en opptreden på grammy imorra. Og David Kennedy (Angels & Airwaves) har sagt at AvA skive blir lagd samtidig som ny BLINK skive! Så hardt at det gjorde dagen min så bra!
Men en person som gjorde dagen enda bedre er Rebecca! You know why :)

9 kommentarer:

Anonym sa...

Tenk om blink faktisk skjer. :O

Men koslig med Rebecca ^^ Congratulations.

Erika Ulrika sa...

Thats what i fucking said all the time :o Alle bare, nei. Det kommer aldri til å skje. WTF! :) hihi

And agaian. Grattis ^^

Erik Hu sa...

Blink skjer :D Også kommer Use Me på topp etter det :D

Thanks :D Ikke tro at jeg ditcher noen av dere fordet :D

Anonym sa...

Jeg trodde ikke det skulle skje, OG jeg er fortsatt usikker..

Good, jeg liker ikke folk som ditcher pga kjærester. Finnes mange av dem.

Erik Hu sa...

Tro om igjen :D Du får vente å se da. så får du se hvem som har rett ^^

Ikke jeg heller. Kommer jo ikke til å bli helt asosial heller :)
Du må komme deg til Moss snart syns jeg :D

Anonym sa...

Jeg skal stå opp tidlig for å se på grammy på nettet. :D

Bra, misliker det..
Må komme meg ned snart ja. Men moneeey. :(

Erika Ulrika sa...

Haha, jeg så det :D Jeg elska det, jeg sa det :D HAH! Happy and so freaking stoked :D

Erik Hu sa...

Mari: Du er så nerd :D
Jeg har jo bandet å. Så blir mye skal jeg si deg :o Kom i vinterferien :D

Erika: Me too! :D Gleder meg vilt!
Use Me skal jo være support da. Haha :D

nicht sa...

Jeg hater snøøø!
seriøst, snø er kuk