søndag 22. februar 2009

When we both take our revenge

Jaja. Da var denne ferien over. Må si at det har vært deilig uten skole. Men det betyr ikke at jeg har sovet og slappet av hele ferien.
Starter de to første dagene med å være i studio sammen med Mike Hartung bak spakene som produsent. Det låter drit bra! Så dere kan glede dere!




Ellers så har det vært mye band ting. Vi har vært på photoshoot og spilt en konsert. Konserten gikk så og si greit. Vi leverte et bra show!

For min del, kunne ferien ha vært litt lenger. Den dagen idag, er den dagen jeg ikke har gjort noe særlig. Og det kaller jeg ferie! Har bare vært og gått en lang tur med Marie.
Og jeg har vært sammen med min fantastiske kjæreste i ferien også!

6 kommentarer:

Erika Ulrika sa...

Jeg liker'eeee :D Bilde er fett så jeg tok det :] Gleder meg til ep'n kommer ut!

Erik Hu sa...

Hah, bare ta det bildet du ;D ¨
Yeah, det blir bra å få den ut!

Anonym sa...

Sinnsykt fett bilde! :D

Erik Hu sa...

Takk takk :D

nicht sa...

Digger bildet! jævla slask du er da, men det vet vi jo.

gleder meg skikkelig til neste gang jeg får sett dere <3
ily bestevenn

Erik Hu sa...

Slutt å klag :)

Blir schpaa det :)