torsdag 4. desember 2008

Nudist beach

Yeeeeah, konserten på Kråkereiret var konge! Takk for alle som møtte opp! Det var jævlig kult!
For dere som ikke kom, så gikk dere glipp av noe. Vi lagde et helvetes show som inneholdt å vise litt hud og hår :) Glenn tok bilder, iløpet av neste uke.

Lørdag 6.desember spiller Use Me den siste fri alder konserten i år. Vi spiller på Kjellern Rock i Ski. Vi spiller på Sal 1 kl. 22.00. Det er vel den største scena der. Blir konge!

Har vært stress for meg å komme ut dit pga økonomien. Men det ordna seg!

Peace out, Gangstaaaaaaaaa.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Nudist beach er den beste sangen av de fire du sendte.

Skulle ønske jeg var der. ''/
Men gleder meg til Kjellern da. :) Blir kongebra ^^

Erik Hu sa...

Nei, Dont go looking for my heart er best syns jeg ;p

Ja, synd du ikke var der :o
Ja! Gleder meg selv ^^

Anonym sa...

Jeg syns Nudist beach jeg ^^

Erika Ulrika sa...

it sux to grow up! Gangsta 4 life ! lol