onsdag 31. desember 2008

Erik "The King" Hu's nyttårsblogg!

Jaja. Da er vi her igjen. Ved kanten av året. 2008 har gått sinnsykt fort. Et år jeg trodde skulle være ræææva, men som ble et vellykket år på mange måter.
Kort oppsummering:
Use Me: Lineup changes. Oskar slutter som trommis, starter igjen og slutter. Vi brukte Ole Nesset fra Høygir som stepin trommis i den lille "ukm" perioden vår. Han spilte også inn Lucy med oss i våres. En liten stund etter det, skilte vi våre veier med Sebastian. Vi spilte med forskjellige gitarister helt til vi fant den rette for oss. Michael Markussen! Konge kar!
I 2oo9 så kjører vi på for fullt. Det skal bli konge. Gled dere!

Med meg personlig så har det vært litt opp og ned. Starten av o8 så gikk jeg på VG1 studiespes. Men så hoppa jeg av. Nedtur igrunn, var et par av folkene som gjorde året jævlig morsomt for meg!
Var igrunn veldig bra å begynne på Salg og Service også. Nye folk, ny linje som var mye morsommere.

Har nyttårsforsetter som mange andre! Men skal ikke ramse dem opp her! Mange dumme og en del bra som jeg kommer til å slite med!

Ønsker dere alle rasshøl som leser et JÆVLIG nytt år og håper dere får det verre enn i år!
Neida!

Godt nyttår!

- The King


Som nå er ganske hårlaus.........

12 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg gleder meg til Use Me året. ^^

Erik Hu sa...

Jeg å :D

Anonym sa...

DUDE. du kan ikke både være konge og supermann -.-

Erik Hu sa...

Kan jeg vel. Ingen slår supermann. supermann eier alle. Wolla, The king!

Anonym sa...

SuperMARIO eier alle :D
And you are just an afroman...

Erik Hu sa...

Hah, nei! Supermario eier ikke meg :D
Not anymore. Dont have any hair on me :D

Erika Ulrika sa...

Godt nytt år :]
<3

Erik Hu sa...

Godt nyttår <23

Anonym sa...

Har du tatt av alt håret? ;o

Erik Hu sa...

Ikke alt, men det er sinnsykt kort ;p

Anonym sa...

Godt, for jeg tror ikke du hadde kledd å vært skallet. :S

Erik Hu sa...

Det tror ikke jeg heller xD