torsdag 18. desember 2008

Folie à Deux

Det har ikke vært mye blogging i det siste. Er en haug med grunner til det. Men jeg er for lat og jeg har ikke tid og ikke så mye å skrive om.
Men i det siste så har det vært mye band. Mye øving og konserter. 2oo9 blir bra!

Er ferdig med julegavene! Endelig! Har litt spenn igjen, men det skal jeg spare. Prøve iværtfall!
Imorra, er det siste dag på skolen! Blir helvetes digg! Sove lenge for noen dager. Så er det fullt på med jobbing! Skal jobbe før jul og før nyttårsaften. Blir iværtfall party på meg!
Har kjøpt en del nye skiver også. De er konge! Kommer vel sikkert en dum teit topp 10 liste før nyttår :) Mye bra som har kommet ut i 2oo8!

So long, suckers!

3 kommentarer:

Anonym sa...

GLEDER MEG TIL SKOLEFERIE. :D <3<3<3<3<3<3<3<3<3

Gleder meg til 2009 ^^

Erik Hu sa...

Samme her! Blir så jævlig digg :D
2oo9 tror jeg kommer til å bli KONGE!!

Anonym sa...

JEG Å :D