onsdag 24. desember 2008

Merry christmas, ASSHOLES

Så var det på'n igjen! Jeg gleder meg sinnsykt til julematen! Ribbe, medisterkake og julepølse! Blir sulten bare av å tenke på det! Gavene er ikke like viktige. Men er takknemmelig for det jeg har fått :)

Ellers, så har det ikke vært så mye ferie på meg. Har jobba de to siste dagene. Men lurt lurt. Skal jobbe 3.juledag også. Rett etter konsert. Grunnen til at jeg sa ja til det var om jeg jobber den dagen, så tjener jeg 11 000. Hvor digg er ikke det?!

Har ikke mye annet å dele med dere! Supermann, altså meg kommer med en liten nyttårsblogg til uka!

God jul, hannucka osv! Kos dere som fææn!

6 kommentarer:

Erika Ulrika sa...

Wow, tjener du 11 000 på en dag :OO Shit, du er rik joo :]

Anonym sa...

Julemat er ikke så godt.

Wow, 11 000 er mye. :O Shopping i januar da.

Erik Hu sa...

Erika: Ikke en dag, til sammen :)

Mari: JULEMAT ER DIGG! Ja, som fææn å! :)

Anonym sa...

åja, ikke på en dag. da var det ikke sååå mye. x)

Erika Ulrika sa...

Nah, da var det ikke såååååå mye lol xD

Erik Hu sa...

Det er en del ^^