lørdag 29. november 2008

Shadow of the day

Yes da. Blogging begynner å bli litt kjedelig, med tanke på at jeg ikke har så mye å skrive.
Den siste uka så har jeg vært sjuk. Har vært drit ille de siste dagene. Men nå er jeg på bedringens vei! Har iværtfall fått stemmen på plass igjen, nå kan jeg snakke uten stress!
Så, idag så spiller vi i kråkstad. Blir konge! Minner også på konserten på Kråkereiret 3.desember med Beat Beat Beat (US).

Et par dager senere, så spiller vi på kjellern rock også. Use Me spiller på SAL 1 klokka 22.00.
Kan love dere et helvetes show begge konsertene! Håper dere tar turen på begge!

Igår var kos. Var hos Narissa sammen med Seb. Har bare en ting å si jeg, Narissa suuuuger i Naruto! :))))) Er fett å henge med dem! Kjellern rock blir gøy!

Også en liten whineting. Jeg skjønner ikke hvorfor Kanye West henger seg på den "autotune" bølgen blant hiphop gutta. Jeg syns at det er drit stygt og kjedelig. Men nye plata hans var bra!
Og det har vært masse bra musikk som har kommet. Mest live greier. Paramore's "Final Riot" er konge. De har fortjent så mye suksess som de har fått!
Linkin Park har også gitt ut ny live skive, Road to Revolution. Den er KONGE! Den var mye bedre enn Live in Texas. Live in texas var skuffende, kjedelig filming, mens den Road to Revolution tar helt av! Anbefales!

8 kommentarer:

Anonym sa...

En uke til kjellern ;D
Jeg ønsker meg den nye Linkin Park cd'en ¨så mye :D Ikke glem Good Charlotte Remix ^^

Erik Hu sa...

Kjellern blir awesome! :D Jeg skal kjøpe meg den snart ^^ Den er ikke verdt å komme på lista :D

Anonym sa...

Du sa den var kongebra jo -.-

Erik Hu sa...

Jeg bare kødder med deg da ;D Jeg orker bare ikke å gjøre om bloggen ;p

Erika Ulrika sa...

Hva er Naruto? Trodde det var en bok jeg :s

Erik Hu sa...

En bok nei, det er en manga og en anime serie :) Også har de lagd et spill av det ;D

Anonym sa...

Naruto var en i klassen min i fjor så utrolig hekta på. Ser drit teit ut.

Erik Hu sa...

Naruto er så grisefet! :D