mandag 5. januar 2009

Me like, me get!

Hello 2oo9!

Jeg kan vel begynne med å skrive litt om nyttårsaften. Var vors hos Perry. Var gøy for meg, men hørte at det ikke ble så bra for de andre utover kvelden. Den var jo lei! Senere så dro vi til Hege. Var drit gøy der. Mange folk, dansing og masse mer. Ikke det at jeg husker så mye.
Blablabla. 1.januar var som for en del andre. Hangover day!
Året er nytt, jeg gleder meg som fy til noen store eventer for meg som blir drit bra!

Idag så var det åpning på Stordahl. De har flytta til et større lokale. Det ble sinnsykt bra!
Har også bestilt meg en ny "baby". Mark Hoppus signatur bass! Olympic white er fargen.


Sånn blir den! Så da betyr det at jeg må si farvel til den røde fender som jeg har nå.
Skal selge den til Stordahl. Om du eventuelt er veldig keen på å kjøpe den eller kjenner noen som skal kjøpe bass. Så ta kontakt! Så kommer vi fram til en grei pris!
Kontakt: Erikhu1@hotmail.com


3 kommentarer:

Anonym sa...

Me like that bass. :D

Erik Hu sa...

Me dont like it. Me love it! <3

Anonym sa...

me to ^^