torsdag 12. mars 2009

Tell me that you will open your eyes

Sommer. noe som jeg virkelig ser fram til! På onsdag fikk vi vel en liten smak på våren. Sola var framme, blå himmel og litt varme. Fy faen så digg det var!
Idag, så var det jo selvfølgelig SNØ. Jeg hater snø. Er så drittlei det, syns alt bare kan smelte snart!

Jeg har forresten fått Mark Hoppus bassen nå! Den er sjuuuuuukt digg å spille på!
Imorra, fredag den 13. Spiller vi 2 konserter på en dag. Ene blir på Malakoff VGS og den andre blir på Kjellern i Ski. Blir drit gøy! Alltid stas å spille konsert!
Og imorra er det fredag den 13. Jeg er bombesikker på at noe dritt skjer imorra. Jeg har en liten anelse på hva....

Og Jim viste meg et GENIALT musikkprogram. Funker på samme måte som iTunes. Bare at du kan velge imellom ALT som finnes! Spotify heter programmet. Koster penger, men ikke hvis du har invite. Legg igjen en kommentar, så skal du få link til invite :)

5 kommentarer:

Erika Ulrika sa...

Var innom siden din. Hadde egentlig ikke noe planer om å legge igjen en kommentar til jeg så at om jeg la til en kommentar så skulle jeg få link til invite :) Hahaha. Jk ^^ You're cool Erik! Men send meg link ^^ lol

Erik Hu sa...

Du skal få invite på msn :D
You're cool too! :D

Anonym sa...

Hva tror du skjer i morra? ;o

Erika Ulrika sa...

Hahah, i got it :)
Han sa bare at han var bomesikker på at noe dritt kom til å skje. Kanskje noe når de holder konserttt?? Jk :) Går nok bra. Tror ikke på no sånt dritt

Erik Hu sa...

Mari: Jeg er så sikker på at jeg ikke har noe spenn på kortet alikvel og at jeg ikke kommer meg noe vei. Og noe annet ;p

Ulrika: En av konsertene kan gå dritt å. Jeg tror jeg har muskelknute i den ene armen :s Det helsesøster sa iværtfall :o