onsdag 18. mars 2009

Twi...twi...twitter

Jeg gleder meg sjukt til sommern! De to siste dagene her har det vært knall vær! Man kan gå i genser ute uten å fryse. Det liker jeg!
Jeg har som mange andre kjendiser hengt meg på twitter bølgen. Det virka litt kjedelig i starten. Men det er faktisk morsomt. Selvom ingen gidder å følge med. Kommer til å skrive mye dritt og morsomt der.

En ting som gjorde dagen min enda bedre idag. En kompis av meg kræsja i en bil. Fy faen så komisk! Har ikke sett noe så dumt på lenge. Fikk meg en go latter der!

Jeg har egentlig ingenting å skrive om. Så ikke klag. Jeg har skrivesperre.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Deilig med sol, jeg har finni frem en tynnere jakke. Men genser, no way. For kaldt.

Twitter er faktisk ganske gøy når du kommer inn i det xD

Erik Hu sa...

Vedder på at jeg kan gå med t-skjorte idag :D

Ikke sant xD Jeg skal prøve å oppdatere via mobilen imorra :D

Erika Ulrika sa...

Fuck you! Jeg liker ikke å kjøre bil :/

Erik Hu sa...

Du er jente da :D