mandag 19. januar 2009

You look so good

Som dere kanskje har sett, så har det kommet snø i området. Vilt mye, har ikke sett så mye snø her nede sida jeg var en liten kid! Det er selvfølgelig bra for de små barna. Men det kommer til å bli et herk når snøen smelter.
Jeg hater snø!

Use Me hadde en to siders artikkel i Moss Avis idag. Jeg finner ikke linken på nettavisa. Så oppdaterer når den har kommet ut.
Masse rart som står der. Vi er visst sexfikserte gutter. Har ikke rukket å lese enda faktisk. Bare fått kommentarer av en del folk.

4 kommentarer:

Erika Ulrika sa...

Hm, den må jeg lete opp :)
And, i look good! hahaha jkjk :p

50 ganger på den samma dagen jeg fikk den :) Nice, huh? :) Mobilen

Erik Hu sa...

Du forvirrer meg så jæævlig xD

Erika Ulrika sa...

Haha, well kan heller forklare deg på msn en gang du er pålogga x)

Erik Hu sa...

Gjør det du ;p