tirsdag 13. januar 2009

When we get undressed....

Blod og svette er vanligvis et tegn på at du har gjort en bra innsats! For dere som i det hele tatt bryr dere, så er Use Me igang med pre-produksjonen med den kommende EP'n som jeg ikke røper navnet på. Og forhåpentligvis, så har dere ferdigproduktet i hånda om noen uker. Og vi er drit sikre på at dere vil like det! Det studio vi skal bruke senere er ikke et hvilket som helst studio, og samme med produsenten. Lansering av EP er rett rundt hjørne og vi fortsetter å arbeide mot vår aller første full lengder.
Det vil komme morsomme videoblogger fra studio og veien snart! Det kommer en artikkel om Use Me i studio i Moss Avis til uka. Gled dere!

Ellers, så vil jeg bruke dette innlegget om å skrive om Rebecca. Ho klager på bloggen min fordi den er så kjedelig!

Rebecca Andrea Perez

Hvor skal jeg starte.... Jeg trodde en liten stund at du hata meg, siden du var så sur den ene gangen jeg plagde de du var sammen. Hah, fant fort ut at du ikke hata meg. Siden vi ble bedre kjent! Glad for at jeg ble kjent med deg. Du er best! Etter meg såklart.
Liker å plage deg i friminutta. Alltid morsomt. Du er übersøt :)

<3
Forresten, jeg vil at dere skal begynne å kalle meg Bruce Lee......

13 kommentarer:

Erika Ulrika sa...

ooooohhhh, så detta errrrrr???? ;)))))) You know baby :)

Erik Hu sa...

For engangs skyld så leser du bloggen ;o

Yeahyeah :)

Anonym sa...

Jeg gleder meg til EP. ;D

Erik Hu sa...

Da blir det releaseparty! Alle er invitert, Bortsett fra Ulrika som bor i USA :D

Anonym sa...

I'll be there. Er det etter min bursdag så jeg er 18? x)

Erik Hu sa...

Yeah. Men flere detaljer kommer senere :) Om du har smartass, så har du nok funnet ut av at bloggtittelen står litt overalt på Use Me sine sider :D Så, gjett hvorfor :D

Erika Ulrika sa...

Jeg leser alltid bloggen din :o

Erik Hu sa...

Suresure :D

Anonym sa...

Albumtittelen?

Anonym sa...

Eller EP

Erik Hu sa...

EP :D

Anonym sa...

det var det jeg mente. jeg bare skrev feil. :P men det blir bra :D

Erika Ulrika sa...

Jeg gjør det ^^ hahaha