onsdag 5. november 2008

It's a..................

Yes! Obama vant! Vi får bare overleve med Bush ut året, så skal vi se at Obama gjør en jækla bra jobb!

Så, i de siste dagene har det bare vært mye surr og kødd. Skal ikke skrive her. Er ikke en personlig whineblogg heller!

Idag, så var det en artikkel med gutta i Groovy Kings. Der spiller det 2 fra Senit og to fra tidligere Cosmic Dropouts. De to mest kjente der er Arne Thelin og Stig Amundsen. Sistnevnte er best kjent fra Gluecifer.
I artikkelen så disser dem det lokale rockemiljøet i Moss. Noe som er en jævlig god grunn til.


"Med et par hederlige unntak, Use Me og Death By Unga-Bunga, mener de fire rockerne på kafé altså at det er dårlig stelt her i byen"


http://www.moss-dagblad.no/kultur/article3898696.ece Link til artikkelen.
Anbefaler å lese det. Er et ganske bra intervju.

Ellers, så får dere nytt fra Use Me campen snart! Sees 13.november på At The Show Festivalen på Feelgood i Halden!

14 kommentarer:

Erika Ulrika sa...

Dere spiller utrolig mange show nå "/ Som er bra for dere :D lol

Erik Hu sa...

Jeg veit. Håper det blir drit mange neste år! :)

Anonym sa...

Mente de at de syntes dere var bra?

Hvertfall, du jeg tror ikke jeg kommer på At The Show. Jeg eier 5kr og får ikke låne av mamma ! Men kommer til Ski da. ;d

Erik Hu sa...

Jepp. Og de "gamle" musikerne i Norge kjenner til Arne Thelin og Stig Amundsen. Han duden i Bare Egil veit hvem det er.

Daså. Men bra at du kommer dit :) Du får se å pelle deg på msn ikveld! :D

Anonym sa...

det er jo ganske fett da :D

Jeg har ikke hatt internett hjemme på 2 dager. :O Håper den funker i kveld!

Erik Hu sa...

Jeg veit. Vi har vært i avisa flere ganger. Men det der er det største som har blitt sagt om oss ;o

Åja. Får håpe det! :D

Anonym sa...

Men dere er jo drit rå :D Mange band som egentlig ikke riktig vet hva dem driver med, og synger coverlåter osv. -.- Men dere er gode og har deres egne sanger!

Ja, det er noe feil, tror egentlig ikke den er tilbake.

Anonym sa...

Men dere er jo drit rå :D Mange band som egentlig ikke riktig vet hva dem driver med, og synger coverlåter osv. -.- Men dere er gode og har deres egne sanger!

Ja, det er noe feil, tror egentlig ikke den er tilbake.

Anonym sa...

Fuck! sendte det to ganger -.-

Erik Hu sa...

DET ER FAEN MEG BRA MARI!!!!

Men takk :) Du får høre oss etter nyttår. Med ny trommis og sånt. Vi skal kaste omtrent alle låtene bortsett fra 3 og starte på nytt :)

Du får prøve å fikse det, du som er så nerd :D

Anonym sa...

DET ER FAEN MEG DET!

Har Oskar slutta? :O
Hm, vilke låter skal dere fortsette med da. Men gleder meg til å se dere i Ski jeg ^^

Hm, det er et problem leverandøren på fike. -.-

Erik Hu sa...

Ja, kan fortelle deg når du får nettet ditt tilbake. Er ikke "offisielt" enda. Ski blir bra! Ingen konserter blir berørt av det :)

Åja, det er jo lame. Tar vel sikkert uker før det er fiksa :o

Anonym sa...

Hm, så kjipt ''/
Men bra konsertene ikke blir berørt da, for gleder meg til Ski!

I know, stress -.-

Erik Hu sa...

Jeg veit. Det er det. Ski blir fett :D

Du fikk jo fiksa det :D