onsdag 19. november 2008

We do it all for the money!

Jada! Mark, Tom og Travis har snakket sammen igjen! Good for them!
Jeg tror det kommer til å bli blink reunion etter de har gjort ferdig skivene sine. Noe sier meg at de kommer til å gjøre det for pengene.

Ikke så mye spennende som har skjedd ellers! Har bare vært chill den uka her. Har ikke vært så mye band og sånt.
Men i forrige uke spilte vi på Feelgood i Halden! Det var drit fett!

Som dere kanskje ser, så er det ikke Oskar som sitter bak trommesettet. Han har slutta og Petter Gravningsmyhr har satt seg bak settet! Kommer til å bli drit bra!

Onsdag 3. desember braker det løs med adventskonsert på Kråkereiret. Punkrockbandet Beat Beat Beat fra Atlanta tar turen til Moss, med support av norske Fork. Death By Unga Bunga og Use Me spiller også, og det ryktes i byen at begge bandene planlegger et show uten om det vanlige. Ikke gå glipp av dette!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Det blir ikke blink reunion. Hvertfall ikke så fort. Og det blir bare en turne og ikke album og alt det. Tror jeg.

What, ikke si shit som at dere planlegger bra show. Jeg får ikke kommet -.- x)

Erik Hu sa...

Så fort nei. Om 1-2 år så skjer det nok :D

Det er ditt problem det! Skaff deg penger og kom hit 3.desember! :D

Anonym sa...

Jeg tror de kommer til å lage en siste turne, men ikke nytt album.

Problemet er at det er midt i uka og jeg har fuckings 4H møte da -.-

Erik Hu sa...

Nytt album tror jeg ikke. Men turne blir det nok :D

Du kan drite i det 4H møtet! :D

Anonym sa...

Det jeg har sagt hele tiden jo -.-
Desuten tror jeg ikke de gjør det for penger. De har nok av det..

Jammen, det er midt i uka...

Erik Hu sa...

JEg veit jo det :D De vil jo ha mer av det. Jeg tror de kommer til å gjøre det for penga ;p

Det gjør ikke noe! Du går glipp av jæævlig mye fett!

Erika Ulrika sa...

Oh, jeg går glipp av noe...

Erik Hu sa...

Du går glipp av MYE søta :)