søndag 31. august 2008

Use me all over!

Så, har vært borte herfra en stund. Legger skylda på skole og masse annet.
I det siste har det ikke skjedd så mye annet enn skole og bandøvinger.
23.oktober spiller vi sammen med Silver, Høygir og Death By Unga Bunga på Festivalen Sin som vil foregå inne på Momentum i Moss.
24.oktober spiller vi på Mosserocken i forbindelse med Festivalen Sin det også. Blir reunion av en del mosseband gjennom tidene pluss mosseband som spiller idag! Grand Island spiller også samme kveld!

Idag så har vi hatt vår 3 photoshoot med Glenn. Konge bra! Tina var med denne gangen å. Men idag var det enkelt bilder. Glenn er en jævla god fotograf!
Det er det vel det dagen min har gått på. Også kasta bort en time på venting på legevakta.

Neste uke så er det mulig jeg drar på Granitt Rock på Grorud. Se en del band. Gratis festival, var der ifjor, var drit gøy!

4 kommentarer:

Erika Ulrika sa...

Jeg vil se dere :( Argh!

Anonym sa...

Jeg skal se dere :D
Gleder meg til å se bildene^^
Si ifra om du drar på festival da. ;D

Erik Hu sa...

Haha, Mari filmer et lite klipp og legger på youtube sånn at du ser et lite klipp av hva du går glipp av :D

Sa ifra jeg ^^ Bildene kommer ikveld ;p

Erika Ulrika sa...

Sure ^^ Hoho