fredag 8. august 2008

Two Lefts Wont Make One Right

Så, her sitter jeg og kjeder meg og hører på Sigur Ros. Grisechill musikk. Jeg likte det!
Også har jeg fått vite at et av favorittbanda mine, All Friday er oppløst. Ganske teit. Musikken var konge!
Aah, også er det snart skole. Da blir det Salg og Service på meg! Blir sikkert fun. Selvom jeg ikke kjenner noen som skal gå der.

Satt å leste noen norske reviews av Angels & Airwaves. Må si det var "bra" kritikk de fikk. Beste jeg så var terningkast 2. Fortjener bedre

3 kommentarer:

Anonym sa...

what, terningkast 2 xD Norge har så sugen musikksmak uansett så -.- Sånn generelt lissom.

Erik Hu sa...

Ja seriøst. Terningkast 2, du vil ikke lese det de skrev. tror du hadde blitt litt irritert xD

Norge suxxx.

Anonym sa...

Har lest noen. eller en. Å ja, de er drit kjipe mot dem. -.-

:D