søndag 10. august 2008

Hanging out, No need to care

En uke igjen til "helvete" bryter løs. Så mye jeg ikke har fått gjort i ferien. Den uka her skal jeg bare slappe av.

Dette innlegget handler vel mer om Ulrika, siden ho får vilja si :) Ingen andre som leser bloggen uansett!

Så, Ulrika reiste til USA på Torsdag tror jeg, husker ikke helt. Fikk ikke sagt ordentlig hadet til ho før ho dro. Var sammen med ho og Mari noen uker før ho dro. Haha, det var fun. Jeg surra meg bort til Ørje. Det var hyggelig!
Jeg har hatt det så superfun med deg, kommer ikke til å glemme det. Spessielt ikke når jeg møtte dere for første gang på UKM i Særp. Var jo egentlig helt tilfeldig at jeg så dere akkuratt der.
Ulrika skjønte noe med engang, Jeg kan nemmelig ikke gjøre to ting på en gang.
Etter det så har vi vært på tre konserter sammen. Sigh & Explode på Kråkereiret og All Time Low på Garage uka etter og Spill & Grill i Askim. Veit ikke om det kan telles. For spilte faktisk selv.

Men uansett, du får ha et utrolig bra år der borte i Utah! Og du får sett Angels & Airwaves. Men vi kommer til å se andre kule band! Host* Use Me.
Jeg savner deg, gleder meg til du kommer hjem igjen! :)


HAPPY NÅ ULRIKA? :D

6 kommentarer:

Erika Ulrika sa...

Yeah, jeg er glad :D Savner kraakereiret. Forste gangen jeg motte deg for sure ^^ Du er awesome, og jeg faar som regel vilja mi :O Men, uansett. Du hadde nok lagd den uansett :D
Miss you darrrrling ^^ Vi skal paa festivalsommer. You remember? Haaper paa aa mote Tom :D

CYA<3

Erik Hu sa...

Du kommer nok til å få flere innlegg om deg senere på året :D

Du kommer til å være mye der når du er tilbake veit jeg :D
Du er også awesome! Du får det av meg ;o Hva hadde jeg nok lagd? :O
Jeg savner deg også :o
I remember! Blir fun :D Kos deg. Bli groupien hans!

<3

Erika Ulrika sa...

Haha, I hope soo :D

Du faar guide meg da ;D Du hadde nok skrevet den bloggen uten at jeg saa noe :D Right?
Naa er kanskje AVA i boks :o Snakka med de i dag ^^ Men er ikke sikker ennaa daa. <3

Erik Hu sa...

Guide deg hvor? :o Jeg skal skrive en del i bloggen framover, bare for at de uten liv skal lese :D
Så bra! Hadde jo vært bra om du hadde fått sett dem ^^

Erika Ulrika sa...

Jeg veit ikke :o Jeg har ikke no liv :( Write for me :D
Ja, men skjonner ikke no av billettene :o

Erik Hu sa...

Haha, da guider jeg deg til helvete! Som vil si Moss :D
Will do! For du er en av de få som leser ^^
De er nok ikke lagt ut for salg enda ;p