lørdag 16. august 2008

Dead or Alive?

This is the thing. Lever Jerry Finn, eller er han død?
http://www.pitchforkmedia.com/article/news/144669-update-jerry-finn-off-life-support-not-deceased

Leste igjennom artikkelen fra Billboard også. Ingen som hinter til at han faktisk døde. Det er jo bare noe vi antar. Så, jeg tror at han lever!

Idag, så hadde vi photoshoot med Use Me. Glenn som tok bilder. Jævlig flink fotograf. Vi skal jobbe mer sammen til høsten. Kommer nye bilder til helga. De kommer til å se bra ut!
Vi har en del ideèr til bilder. Til og med en viss person som skal være med! Er ikke helt bekrefta enda. Konserter blir adda nå snart. Kids, Hold av 23-25.oktober. Stor festival i Moss som heter Festivalen Sìn. Vi skal spille der.
Bring your friends around, og vi sees der!

Så nå er det bare 2 dager igjen. Jeg grugleder meg for å si det sånn. Begynner på en linje der jeg ikke kjenner noen enda. Kom ikke inn på musikk. Ikke sikkert jeg gidder å stresse med å komme meg inn. Greit med en utdanning ved siden av musikken! Jeg er da ikke så pro. Jeg er noob!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det er så frustrerende med Jerry Finn nå ;O

Jeg får vel komme på Moss-festival jeg da, tenker jeg. ;D

Du er noob :D

Erik Hu sa...

Jeg veit -.-
Det er bra! Det kommer til å bli sinnsykt fett! Kommer mer info senere ^^

Du er like noob! :D

Erika Ulrika sa...

Freaks

Erik Hu sa...

Freak selv