søndag 23. mars 2008

Heaven must be, Just like this

Ferie sier jeg. FERIE! Nå er det bare 2 dager igjen. Skole orker man seriøst ikke. For noen dager sida så GLEDA jeg meg til sommerferien. Da blir det gigz, Festival mest sannsynlig og party.
Klokka er 3.35 og jeg kjeder rompa ut av meg. Jeg gidder ikke å legge meg. Så derfor skriver jeg 3.innlegget mitt idag. Og den skal handle om MYE! Som fks is. Is er nam. Men is på bakken er fysj. Da tryner man og slår hodet i bakken. Også blir man helt dum i hodet. Men pinneis og sånt er godt, da blir man smart i hodet. Og hvis man spiser spidermanis så blir du en blå superhelt!
Om du tryner ute nå så ler jeg nok av deg. For det er glatt og møkka kaldt! Og da har du ikke spist spidermannj is :D


Spilles nå:
Angels & Airwaves - Heaven
I-Empire (2007) Geffen Records

Ingen kommentarer: