tirsdag 25. mars 2008

Global oppvarming?

Psst bullshit tenkte nå jeg. Men så viste det seg at det var langt mer ille enn det jeg trodde det var. REGN på Julaften, Grisekaldt på nyttårsaften og SNØ i Mars?! Det her er helt feil! I mars skal det være vår. Tempraturene går oppover og sola begynner å skinne. For over en uke sida så var det litt varmt. Gikk ann å gå uten jakke. Da var jeg og sikkert mange andre i sikkelig sommerstemning. Jeg hadde begynt å høre på gomusikk og bare venta. Tenk dere over kids, Vi kommer til å ødelegge som faen for barna våre. Vi har opplevd snø på julaften. Tenk på de som ikke får oppleve det? Det er som en drøm om det skjer nå.

4 kommentarer:

Erika Ulrika sa...

Så en sånn dokumentar her om dan på TV;S Uff. Var verre en jeg trodde gitt:P Så jeg har funnet ut at jeg skal kjøpe meg en Hybrid Lexus:) Ganske digg bil:D

Erik Hu sa...

Wow, da er ikke jeg den eneste! Hybrid bilene så ikke så jævlige ut ;p

Erika Ulrika sa...

Men Lexus Hybrid bil er ganske fine:) Burde søke på en;)

Erik Hu sa...

Mulig jeg gjør det senere ikveld. Men det er viktig å ikke drepe oss iframtida. Kjør Hybrid :D