lørdag 22. mars 2008

God morning!

Første innlegget mitt på denne møkkabloggen! Her får dere vite alt som er interesant og masse unyttige greier. Vi kan starte med at jeg har to blogger. Denne her og en på blogg.no. Kommer nok til å bruke den her mest tror eg!
Grunnen til at jeg bruker den her at jeg hadde bruker her fra før av. Fant det ut når Kristin lagde blogg her. At Gmailen funker her. Da glemmer jeg iværtfall aldri passordet!

Det som er greia er, jeg er såååå kul fordi jeg har blitt sjuk! Über forsjøla, Skal si det er så digg!
Så nå de siste dagene har jeg kost meg med masse C-vitaminer og shit. Prøver å bli frisk.

Men nå vil jeg at dere skal skrive kommentarer! Haha!

4 kommentarer:

Erika Ulrika sa...

Wow! Du har skikkelig digg blogg ass! Haha;P Yep, digg detta da:)

Erik Hu sa...

Jo takk! Digg blogg er det nok ikke ;p

Erika Ulrika sa...

Men det blir;D

Erik Hu sa...

Kanskje det, Opp til hver enkelt å bestemme det vett :D