tirsdag 5. mai 2009

Wake me up when september ends

Er så nærme sommerferien! Gleder meg sjukt!
For dere som ikke vet, Use Me og Death By Unga Bunga kom videre til Landsmønstringa i UKM!
Det blir sikkelig guttetur til Trondheim! Gleder meg sjukt!
12.oktober, skal jeg og Mari på Green Day konsert. Blir drit fett! Gleder meg som faen selvom vi ikke fikk ståplasser fordi ho ikke hadde nok penger på kortet der og da. Men det får gå. Vi fikk iværtfall billetter! Gleder meg iværtfall. Vi skal på Rise Against på Øyafestivalen også. Blir fett som faen! Håper jeg bare på at Blink kommer til Norge. Da hadde det vært så bra!

Skole er så kjedelig. Gleder meg til fredag, praksis og lønning!

3 kommentarer:

Anonym sa...

gleder meg til sooommer ^^

Anonym sa...

alt her er care vettø :)

Erika Ulrika sa...

Haha. Crash!! Jk :) Hm..... Lest siste innlegget mitt???