lørdag 2. mai 2009

Dropout from school, and do drugs

Natt til 1.mai var kanskje ikke sånn jeg tenkte meg at det skulle være.
For natt til 30.april så jobba jeg på nattskiftet som varer fra 23-6. Bare meg og en annen. Fy faen, vi hadde det jævlig gøy!
Note to self: ALDRI drikk 8 kopper kaffe med 2 ss sukker bare for å holde deg våken. Man blir kvalm og man får ikke sove før på kvelden.
Jeg dro aldri på skolen den dagen. Rebecca var så snill og skulka for å være sammen med meg. Ho er verdens beste kjæreste!

Vi hadde planer om å dra en tur til nesparken senere på kvelden. Men, så ble ho også litt dårlig.
Vi sovna litt for tidlig. Rundt 20 eller noe. Også sov vi til 7 dagen etter. DET kaller jeg sløv, men også en bra dag!

Ikveld er det fylkesfinalen i UKM. Det blir fett, håper vi kommer videre!
Vi må jo nesten, for vi skal jo bli forbanne svære...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hva er det jeg ikke gjør for deg :)

Erik Hu sa...

Si det :o Det er ikke mye, for du gjør alt <3

Erika Ulrika sa...

Du er gæææren ass :D
Gratulerer ^^

Erik Hu sa...

Alltid! :D
Takk ^^