lørdag 25. april 2009

Maybe im back, I dont know

Har egentlig ikke orka å skrive blogg i det siste. Hver gang jeg hadde tenkt til å gjøre det på skolen, endte det opp med mario kart istedet. Og når jeg satt hjemme, endte det opp med å sitte å prate i telefon med Rebecca.
Men, må jo ligge på latsida til tider! Denne uka her har vært så heftig digg! Sol og varme!
Har jo vært opp til 18 grader her hjemme. Snart på tide å gå med shorts, ta fram grillen og ølen.
Det blir nok ikke noe hovefestivalen på meg iår. Har ikke penger.
Så er det jo sånn at, cash is king. Vil så jævlig se The Gaslight Anthem og The Killers!
Og jeg går nok glipp av The Wombats på Slottsfjell også. Siden jeg jobber den dagen de spiller.
Men men, det kommer nok en annen anledning!
Det blir iværtfall Rise Against på Øyafestivalen 12.august! Bestiller billetter dit når jeg får lønning. Det blir så bra! Gleder meg til å se dem.

Det er ikke lenge til sommerferien. Og det er digg. Men det er så heftig mange terminprøver. Har terminprøve i matte til mandag. Kommer til å stryke lett. For jeg har som et mål om å ikke prøve å lese til en eneste terminprøve.
Og om 5 uker kommer Ulrika hjem! Blir bra å se ho igjen : )

Sommern 2oo9 blir nok bra! Gleder meg til å være sammen med venner og verdens herligste jente. Blir jo litt jobb og konserter innemellom.

Forresten, sjekk ut twittern min. Jeg er der MYE oftere!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg failer aldri! Hm, takk. Jeg syntes den var litt crappy, men får sjekke karakteren. :)

Jeg skal på Hove, Slottsfjell OG Øya. Gleder meg sykt ^^
Ikke lese til noen tentamner, hva slags mål er det?

Erik Hu sa...

Du failer i alt :D Jeg syns den så drit pr0 ut.

Rise Against på Øya blir jo konge :D
Lat vel. Og det er lett ^^

Erika Ulrika sa...

Hm, jeg veit ikke hva jeg skal jeg :)

Erik Hu sa...

Det finner du ut av ^^